Чернігівська загальноосвітня школа №17

Конкурс «Шкільна бібліотека — 2017»

  • IMGP1657.jpg

    Шкільна бібліотека - 2017

    Бібліотеки України є однією з основних складових культурної, освітньої та інформаційної структури держави, найважливішим інструментом у формуванні громадянського суспільства. На сучасному етапі суспільні трансформації впливають на бібліотеки наскільки рішуче, що змінюють не тільки всю систему бібліотечної праці і бібліотечних ресурсів, але і вперше ставлять питання про «межі» бібліотечного простору і  самих основах існування традиційних бібліотек та їх функцій.

  • null

    Портфоліо

    ¨Єгорова Ганна Петрівна

    ¨1996-2001 рр. – навчання в Чернігівському державному педагогічному університеті ім. Т. Г. Шевченка.

    ¨Спеціальність – педагогіка і методика середньої освіти. Учитель історії та українознавства.

    ¨2001-2017 рр. – робота на посаді вчителя історії ЗОШ №17, з 2005 р. – на посаді бібліотекаря.

    ¨2009 р. Учень 6 класу Димерець А. зайняв ІІ місце в міському етапі Всеукраїнського конкурсу “Читач року”.
    2011 р. Єгорова Г. П. переможець міського етапу Всеукраїнського конкурсу “Шкільна бібліотека” в номінації “бібліотекар-дослідник”.

    ¨2011р. – І місце міського етапу Всеукраїнського конкурсу методичних моделей виховного процесу в освітніх закладах «ВИХОВАТИ ОСОБИСТІСТЬ», лауреат обласного етапу.

    ¨2015р. – лауреат міського етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2016» в номінації «учитель історії».

    ¨Кваліфікаційна категорія –  бібліотекар « спеціаліст І категорії»; вчитель «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»

  • null

    Методичні матеріали до конкурсу

    Тема: Практичне заняття «Які назви навколо вас зберігають назви про минуле» 5 клас

    Мета: ознайомити учнів з назвами, які оточують їх в рідному краї, навчити працювати з назвою як історичним джерелом;

    формувати вміння і навички пошуково-дослідницької роботи, презентувати свою роботу в класі;

    прищеплювати любов до рідного краю, цікавість до вивчення історії.

    Очікувані результати: після уроку учні зможуть дізнатися, які назви оточують їх у рідному краї, історію вулиць, де вони живуть, про історію рідної школи.